Maybelline Bleached Neon Nailpolish

Vandaag een hele korte review van een nagellak die ik toch wel even met jullie wou delen, ik heb namelijk de bleached neon nagellak gekocht in de kleur 'Chic Chartreuse'. 





De bleached neons zijn de limited edition nagellakjes van de maybelline color show lijn. Deze nagellakjes zijn pastel en toch neon, een heel apart maar toch gaaf effect.


De kleur is vrolijk en vooral heel zomers, het is heel apart en opvallend. De nagellak is erg dik en je hebt 2 tot 3 laagjes nodig om hem mooi dekkend te krijgen. Ik vind de nagellak wel erg dik en hij kan streperig worden als je niet oppast. De nagellak droogt wel erg snel maar nadat hij is opgedroogd zitten er wat bubbeltjes onder, daarom raad ik aan om een base coat te gebruiken. Ook een topcoat kan geen kwaad aangezien ik al gechipte nagels had na 2 dagen.

De bleached neons kosten €3,99 en er zijn 4 kleuren verkrijgbaar, ze zijn limited edition dus ga ze snel bekijken in de winkel!

1 opmerking: