It's about time!

Na grondig research te hebben gedaan bleek dat van blog veranderen niet zo'n goed idee was als het op het eerste gezicht leek! Dat betekent dus ook dat er dingen in mijn planning zijn gewijzigd..! Klik verder om meer te lezen.
Ik heb wordpress getest om te kijken of het fijner was, het fijne vond ik dat je hele leuke lay outs kon kiezen maaaaar natuurlijk kosten de leukste ontwerpen tussen de 70 en 180 dollar..! 'Geen probleem, ik kies gewoon een leuke andere' dacht ik nog... Toen ik een leuke had gevonden wou ik hem costumizen wat blijkbaar geen punt is TOTDAT je een andere kleur wil dan de standaard kleuren die de pagina heeft. Hierdoor besloot ik dat het wordpress avontuur voor mij afgelopen was! Ik blijf voorlopig lekker op blogger. 

Leuk en aardig dit verhaaltje maar wat betekent dat nou voor jou als lezer(es)?
Nou, om te beginnen ben ik van domein én naam geswitched. Vanaf nu heb ik 'joelles beauty blog' omgedoopt tot 'muajoelle'. Mua staat voor Make Up Artist (wat ik als het goed is over ongeveer 2 jaar daadwerkelijk zal zijn) en zoals je misschien wel weet is Joëlle al meer dan 17 jaar mijn naam. Ook de lay out en het kleuren schema van mijn site zijn veranderd, als je dit niet op bloglovin' leest zal je dat waarschijnlijk al wel gezien hebben en zo niet: Check it out pleaaaase! 


Ik ben op dit moment bezig met 2 reviews en als het goed is ga ik binnenkort een tag video opnemen! Houd mijn site in de gaten :)

Bye! x, Joëlle

P.s. Als je nog een leuke naam voor mijn blog weet hoor ik het graag, wie weet verslaat hij mijn creatieve poging wel.

1 opmerking:

  1. Leuke nieuwe naam! En ik ben benieuwd naar je reviews en filmpje!

    xx

    BeantwoordenVerwijderen