Efteling Plog

Gister was het eindelijk zo ver: we gingen naar de Efteling! Omdat ik de Efteling altijd super leuk vindt dacht ik dat het misschien leuk was om een plog te maken van mijn dag in het magische park!



Deze foto is gemaakt toen we weg gingen omdat ik vergeten was om een foto te maken toen we naar binnen gingen... Dat begon al goed! Gelukkig was het 's ochtends wel zonniger dan toen we weg gingen dus stel je die foto voor maar dan met een mooie blauwe lucht.


Mijn broertjes en ik hebben bijna de zelfde schoenen, haha! Hier staan we in de rij voor de phyton (waar we 45 minuten in hebben gestaan). 


In de rij voor de vliegende hollander! Het ziet er zo leuk uit hier binnen maar ik wordt wel altijd een beetje benauwd als ik er zo lang sta.


Natuurlijk gingen we in de vogelrok!


We gaan ook altijd in Carnaval festival terwijl de jongste van ons nu 10 is, het blijft toch stiekem best leuk.



 Nieuwe vrienden maken.


In het sprookjes bos.


Lieve kuikentjes en hun moeder die er gewoon wonen!


De Phyton!


Onderweg naar de uitgang kwamen we deze mooie tulpen tegen!


En weer naar huis!

Het was een super dag en de efteling is zo'n mooie, magische plek. Bedankt oma dat je de hele dag geduldig hebt gewacht op ons, haha. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten