Paarse lipstick op een lange dinsdag

EIN-DE-LIJK!! Eindelijk tijd voor een nieuwe post! Door al mijn huiswerk heb ik zo weinig tijd gehad voor leuke dingen zoals bloggen.

Vandaag heb ik daarom zomaar even iets waar ik over wil praten; namelijk paarse lipstick. Op veel blogs zie je het tegenwoordig: paarse lipstick, licht paars, fel paars en donker paars zijn tegenwoordig heel hip. Toch durven veel mensen het niet te dragen. Veel mensen zeggen dan 'wat kan er gebeuren?' of 'wat maakt het uit dat mensen kijken?'. Ik dacht precies het zelfde en ik ga ook wel eens met paarse lipstick naar school. Altijd als ik het draag merk ik wel dat mensen kijken en op het eerste moment snap ik niet waarom ze zo staren, ik vergeet namelijk altijd dat ik zo'n kleur op heb. 



Er kijken dus elke keer dat ik paarse lipstick draag mensen naar me alsof ik een soort alien ben. Op zich maakt me dat vrij weinig uit maar van die kinderen die de bus instappen en beginnen te lachen, dat maakt dat mensen geen gekke dingen durven te doen. Als ik 's ochtends in de bus stap met paarse lippenstift op begint het al: vreemde blikken van scholieren. Maar wanneer er groepjes school kinderen instappen vinden ze het blijkbaar hilarisch dat je tegenwoordig meer kleuren op je lippen kan dragen dan nude, rood en roze. 

Ik had eigenlijk niet echt een doel met deze post maar ik wil alleen maar zeggen: draag lekker wat je wil in plaats van wat er van je verwacht wordt. Ik ben te minste blij dat ik anders dan normaal durf te zijn en ik hoop dat jij dat ook kan zijn!

2 opmerkingen:

  1. Ik vind paars juist mooi en classy! Helemaal met je eens..laat iedereen in zijn waarden..ik heb altijd gedaan wat ik wil, en daar ben ik nog steeds blij mee haha, de dingen die je doet, maken tot wie je bent! :)

    BeantwoordenVerwijderen