Spring fever!

Eigenlijk heb ik niet echt iets te vertellen, de afgelopen week was dan ook erg saai en ik ben eigenlijk alleen maar naar school geweest. Toen ik zag dat ik de hele week nog niks had gepost MOEST ik wel even iets schrijven want ik kan mijn blog natuurlijk niet zomaar verwaarlozen! Dus deze keer heb ik een aantal lente trends voor jullie samen gevoegd die ik leuk vind en daar een post van gemaakt.


Terwijl ik dit typ schijnt het zonnetje alweer naar binnen door het raam en ik bedacht me ineens dat het misschien wel leuk is om wat lente outfits met jullie te delen die ik zelf heel erg leuk vind. Ik weet dat ik geen fashion blogger ben maar iedereen vind kleding leuk (toch?).

Deze lente komen er weer veel nieuwe trends op make up gebied, nagels en haar maar natuurlijk ook op het gebied van fashion! Ik heb een paar outfitfoto's verzameld van pinterest met lente outfits die ik leuk vind!

http://stylesis.com/?p=2059

Om te beginnen heb ik deze foto, eigenlijk geen hele spannende outfit en toch ziet ze er leuk en verzorgd uit. Deze lente zie je dan ook veel hele simpele outfits in plaats van hele drukke prints en veel sierraden, toch blijft panter print altijd favoriet bij veel mensen!

http://www.bloglovin.com/frame?post=733781985&frame_type=a&blog=655529&link=aHR0cDovL3d3dy5zaW5jZXJlbHlqdWxlcy5jb20vMjAxMy8wMS9qdXN0LWRvLWl0Lmh0bWw

Ook leren broeken blijven in, gelukkig maar want anders moest hij alweer terug de kast in en ik weet niet of ik al zo snel "afscheid" van hem kan nemen haha.


https://www.obaz.com/lookbook/140

En wat voor mij toch altijd wel bij de lente hoort is dat het weer makkelijker wordt om jurkjes aan te trekken! Nu het iets warmer wordt is het toch wat makkelijker om een zwierig jurkje uit de kast te trekken dan in de winter. Deze foto vond ik heel leuk, een schattig jurkje met een lieve hartjes print en een stoer leren jasje om het iets minder schattig te maken.

http://www.neginmirsalehi.com/leopard-and-the-boy/

Ik heb geen idee waarom maar dit is een van mijn favorieten! Sowieso hou ik heel erg van hoedjes en het staat veel mensen  leuk maar ik durf zelf nooit hoedjes te dragen. De allstars maken het geheel wat meer casual en sportief. En de jas... Ik heb een hekel aan panter print maar deze jas... Ik vind hem echt geweldig!

http://girlsack.com/post/42509763745/petit-bateau-mariniere-topshop-skinnies-mismo-x

Deze outfit vind ik schattig en stoer tegelijk, iets wat spencer uit Pretty Little Liars zou dragen. Maar de streepjes op haar truitje zijn simpel en toch leuk en de hoed maakt het geheel iets specialer. Ik ben alleen geen fan van de schoenen maar voor de rest vind ik het een hele leuke outfit.

http://dropdeadgorgeousdaily.com/2013/06/ankle-boots-the-dos-and-donts-of-our-favourite-boots/

Nog een van mijn favorieten: deze helemaal zwarte outfit. Het jurkje, de beanie en de laarsjes vind ik heel leuk samen. Stoer en toch schattig. Ik zou zelf denk ik wat gekleurde sierraden er bij dragen om het wat vrolijker te maken voor de lente.

http://media-cache-ec0.pinimg.com/1200x/5d/5e/8d/5d5e8dbea79753d9a15d8ffcc635bff2.jpg

De laatste is een trend waar ik echt van hou, lekker baggy en luchtig terwijl je in het zonnetje zit met een zacht briesje. De trend die ik bedoel is de boyfriend jeans! Hij is helemaal terug en hoe nonchalanter hoe beter, zelfs met enorme gaten. En de opgerolde pijpen vind ik vooral leuk bij een boyfriend jeans maar tegenwoordig kan je van elke broek de pijpen oprollen. En dan lage gympies er onder zoals allstars net als op deze foto of natuurlijk vans vind ik super leuk staan.

Nou dit waren mijn favoriete lente trends, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Ik zal proberen om weer wat meer te doen op mijn blog aangezien ik bloggen gewoon mis als ik het niet doe, nu is het hopen dat ik tijd kan vinden, haha!

Wat is jouw favoriete lente trend? 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten