The Fairytale TAG

Hier heb ik voor jullie The Fairy Tale Tag. Het klonk wel leuk en met deze vragen wordt mijn blog toch weer iets persoonlijker!



Oke om te beginnen: Ik heb geen idee wat dit met fairytales te maken heeft behalve dat er namen van sprookjes voor de vragen staan! Het klonk wel leuk en met deze vragen wordt mijn blog toch weer iets persoonlijker!





Rapunzel: Houd je ervan om buiten te buiten te zijn?
Ja, in de zomer vind ik het geweldig om door de stad te zwerven zonder überhaupt te winkelen. Vroeger vond ik buiten zijn niet zo leuk en in de winter zit ik ook liever binnen maar als de zon schijnt en ik mijn zonnebril op kan ben ik super blij! Zonder jas lopen is altijd zo'n lekker gevoel als de zon je warm houdt.
  De Wolf en de 7 geitjes: Ben je makkelijk voor de gek te houden?
Uhm.. Ik denk het niet? Ik ben zelf best sarcastisch dus heb het wel door als iemand een sarcastische grap maakt en verder wordt ik vrij weinig voor de gek gehouden.

De Zeven Raven: Heb je zusjes of broertjes? Zo ja, hoe is je relatie met hen?
Ja, ik heb 2 broertjes waarvan één ADHD heeft dus als een stuiterbal het huis rond gaat en de ander ADD heeft dus die zit meestal rustig op een stoel of in zijn kamer. Ze zijn irritant maar ook best lief! 

Doornroosje: Hoeveel uur slaap jij per nacht?
Uhm, te weinig! Zo'n 5/6 uurtjes denk ik...

Belle en het Beest: Wat maakt een persoon mooi in jouw ogen?
Make-up! Haha nee grapje hoor, ik vind mensen mooi als ze anderen behandelen als ze zelf behandeld willen worden en als ze positief ingesteld zijn! Want zeg nou eerlijk, met een negatieve houding bereik je vrij weinig en wordt je alleen maar depressief!




De Kikkerkoning: Wat vind je walgelijk?
Uhmmmm.... een heleboel eten (ik lust namelijk niks) en mensen die zo overdreven nep doen!

Sjaak en de Bonenstaak: Welke planten staan in jouw huis?
Geen! Die kunnen wij niet onderhouden, haha.

De Gelaarsde Kat: Heb je huisdieren?
Nee ik heb helaas geen huisdieren, ik hou wel heel erg van honden en konijntjes vind ik super lief. 

Sneeuwwitje: Beschouw je jezelf als mooi?
Oeff, deze is lastig! Ik zou mezelf nooit lelijk noemen, natuurlijk heb ik dingen die ik niet mooi vind aan mezelf maar er zijn ook wel dingen die ik wel mooi vind. Qua innerlijk probeer ik zo positief mogelijk te zijn want dat maakt alles zo veel leuker! 

Blauwbaard: Noem een zwakte in je karakter.
Ik ben extreem lui en ik huil heel snel. Ik ben ook heel snel gekwetst of beledigd.

Pinokkio: Wat is je grootste wens?
Een baan vinden die zo leuk is dat het mijn hobby wordt zodat ik geen dag van mijn leven moet werken maar gewoon plezier kan hebben! (Natuurlijk moet je dan ook werken maar het geeft een veel fijner gevoel om blij te worden van je beroep.) En om nog heel lang samen te blijven met mijn vriendje!


Deze make-up artist heet Tal Peleg, ze maakt super gave dingen!

Roodkapje: Vertrouw je onbekenden snel?
Veel wel maar het ligt er aan hoe iemand is, als ik geen goed gevoel bij iemand heb sluit ik me snel af terwijl als ik iemand leuk en aardig vind ik al snel te entoushiast geheimen deel.

Peter Pan: Wat is je (mentale) leeftijd?
Volgens de test op facebook was ik 23 ofzo! Ik heb eigenlijk geen idee of dat waar is, ik ben er vrij weinig mee bezig.

De Sterrendaalders: Wat is je meest waardevolle bezit?
Ik denk mijn leven? En natuurlijk zijn mijn MAC lipsticks ook wel echt mijn baby's haha!

Golden Mary & Pitch Mary: Ben je meer een lui persoon of werk je juist hard?
Ik ben extreem lui zoals ik eerder al zei maar dat neemt niet weg dat ik niet hard kan werken. Voor school zet ik me wel in en voor dingen zoals bloggen en make-uppen ook! (Ookal voelen de laatste 2 dingen natuurlijk niet als een verplichting)

De Stukgedanste Schoentjes: Vind je het leuk om naar feestjes te gaan?
Nee, verschrikkelijk vind ik dat! Ik hou niet van die typisch Hollandse feestjes maar ook totaal niet van uit gaan. Ik kan absoluut niet tegen drukte en veel mensen om mij heen, ik ben liever alleen of met 1 of 2 mensen. 

De Nieuwe Kleding van de Keizer: Geef je veel om je kleding?
Sinds ik de serie Pretty Little Liars heb ontdekt wel, die meiden zien er altijd zo leuk uit dat ik ook zin krijg om me leuk aan te kleden. Sinds dat ik verslaafd ben aan die serie vind ik shoppen ook 10 keer leuker!

Het Knappe Snijdertje: Vind je jezelf dapper/moedig?
Nee, ik ben echt een laffaard! Zo heb ik de fashion blogger Negin Mirsalehi 2 keer zien lopen in de stad maar was ik te bang om te vragen of ik met haar op de foto mocht, achter af heb ik daar echt enorm veel spijt van.

De Prinses op de Erwt: Ben je gevoelig?
Jaa, heel erg! Ik huil al als iemand mijn outfit beledigd of als ik ruzie krijg met iemand, dat is best vervelend als je gewoon een conflict op wil lossen of een ruzie uit wil praten!

Bedankt voor het lezen, als je de tag over wil nemen mag je dat natuurlijk doen!

Alle foto's zijn van instagram, ik heb dus verder geen idee van wie ze zijn.

Tot snel,
x Joëlle

2 opmerkingen: