H&M wimper kruller review

Vandaag ga ik de H&M wimper kruller reviewen. Ik heb deze wimper kruller vorige week gekocht, het was eigenlijk alleen de bedoeling om alleen de matte lipstick te kopen (lees de review hier, hij is wel in het engels) maar natuurlijk kon ik de metallic roze wimper kruller niet zomaar laten hangen.





De wimper kruller is gewoon zoals elke wimper kruller alleen dan metallic roze. Het kussentje van mijn oude wimper kruller heeft zijn beste tijd nu wel gehad en aangezien de kussentjes van de Hema niet los verkocht worden was dat mijn verantwoording voor deze aankoop. Ik kon niet wachten om deze leuk uitziende tang te gebruiken en was erg enthousiast door het uiterlijk, van zo'n vrolijke kleur word je nou eenmaal meteen vrolijk.

Toen ik de volgende dag bij mijn make up routine mijn wimpers wou krullen verdween mijn enthousiasme helaas vrijwel meteen. De manier van vasthouden doet pijn aan je vingers maar daar probeerde ik door heen te kijken en dacht dat het wel zou wennen. 

Helaas verscheen toen het volgende minpunt aan deze kruller; de kussentjes zijn zo hard dat je je wimpers niet kan krullen maar dat ze alleen maar vast geklemd worden. Doordat het kussentje zo hard is kan je de bovenkant er niet in duwen en worden je wimpers niet echt gekruld. 

Toen ik klaar was met krullen keek ik naar de tang en zag ik dat de verf al los liet dus voor het kleurtje hoef je hem ook niet te kopen.

Uiteindelijk vind ik deze wimper kruller zijn geld echt niet waard, hij kost maar 2,95 maar voor het zelfde geld heb je een betere van de Hema alleen is hij dan zilver in plaats van roze. Hij is pijnlijk aan je vingers, krult absoluut niet goed en de verf bladdert na één keer gebruiken al af. Ik vind dit echt heel jammer aangezien ik door het uiterlijk er best wat van verwacht had. 

De wimper kruller is te koop in alle H&M filialen met een cosmetica afdeling en online op http://www.hm.com/nl/product/44671?article=44671-D. Ze hebben hem in het roze en in het zwart, hij kost 2,95.

x Joëlle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten