MAC Mineralize Skinfinish - Lightscapade

Ongeveer een week geleden was ik in Den Haag, ik liep door de stad en zag dat er een bijenkorf was. Ik heb al een tijdje een lijstje met make-up spullen die ik heel graag wil hebben, op dat lijstje stond al heel lang de MAC Mineralize Skinfinish in Soft and Gentle. Ik had het er blindelings opgezet toen ik zag dat bijna elke beauty guru op youtube hem gebruikt en er weg van is. Toen ik in de winkel kwam en Soft and Gentle uitprobeerde merkte ik dat hij wel erg donker en warm is. Ik besloot verder te kijken en kwam uiteindelijk uit bij de kleur 'lightscapade'.


De verpakking is net zoals bijna elke MAC verpakking, zakelijk en zwart met de naam van het merk er op. Erg strak en mooi vind ik zelf. Er zit een plastic stukje waar je het product doorheen kan zien. De verpakking heeft een magnetische sluit functie waardoor je niet iedere keer dat je hem opent een nagel breekt. Zelf vind ik het erg luxe dat hij met een magneet sluiting werkt. 



Lightscapade is een koele glanzende kleur met een wat roze glans. Zelf vind ik het een erg fotogeniek poeder, ik ben echt helemaal verliefd op hoe hij er in de verpakking uit ziet.

Zonder flits, met natuurlijk licht.

Met flits.

Ook op mijn gezicht aangebracht vind ik hem super mooi, het geeft een hele mooie glans. Ik moet wel zeggen dat ik hem er niet natuurlijk uit vind zien door de roze glans die er overheen zit maar zelf vind ik dit geen probleem.

MAC Mineralize Skinfinish in Lightscapade aangebracht op mijn jukbeenderen, neusbrug, wenkbrauwbot en boven mijn wenkbrauw. Zonder flits,


MAC Mineralize Skinfinish in Lightscapade aangebracht op mijn jukbeenderen, neusbrug, wenkbrauwbot en boven mijn wenkbrauw. Met flits,

Achteraf heb ik wel een beetje spijt dat ik niet voor soft and gentle ben gegaan omdat ik nu de hype nog steeds niet snap en ik geen idee heb of hij mooi zou staan of niet, aan de andere kant ben ik toch blij met de keuze die ik heb gemaakt omdat ik hem erg mooi vind en dit product de glow geeft die ik heel graag wilde.

De MAC Mineralize Skinfinish kost 29,50 Ik vind dit zelf erg veel geld maar ik ben heel blij met mijn aankoop. Als je opzoek bent naar een higlighter of poeder met een mooie glow zou ik zeker sparen om deze te kopen!

De MAC Mineralize Skinfinishes zijn hier te koop maar ook in MAC winkels en bij MAC counters. Er zitten 5 kleuren in het vaste assortiment maar houd ook zeker de limited edition lijnen in de gaten!

2 opmerkingen:

  1. Ah wauw, wat een prachtige higlighter! Mooie foto;s heb je gemaakt :) X

    BeantwoordenVerwijderen