BeYu brow lift&line review

Sinds kort heb ik het BeYu lift&line wenkbrauw potlood. Aangezien ik al een tijdje geen review meer heb geschreven besloot ik hier een arikeltje over te schijven.



Het potlood heeft 2 kanten, de ene kant is een matte roze highlighter voor onder de wenkbrauw en de andere kant is het wenkbrauwpotlood. Het potlood is dik en past niet in mijn normale puntenslijper. 


Sorry voor de slechte foto. Dit zijn de swatches.


Mijn wenkbrauw zonder iets.

Mijn wenkbrauw met het potlood, zonder highlighter.

Het potlood is vrij hard, het geeft niet echt veel kleur af en voor de swatch van het bruine gedeelte had ik ook echt meerdere streepjes nodig. Al met al is het wel een redelijk potlood. Teminste... Dat vond ik op het eerste gezicht... Toen de zon op mijn gezicht scheen zag ik opeens dat mijn wenkbrauwen een beetje een vreemde glans hadden. Toen ik beter keek zag ik dat er gouden glittertjes in zaten. Voor de zekerheid keek ik naar het potlood en toen ik goed naar het puntje keek bleek dat er echt glitters in zitten! 

De highlighter is heel fijn om mee te werken, hij blendt makkelijk en is een mooie kleur. De textuur is precies goed, niet te zacht maar ook niet zo hard als het wenkbrauw potloodje aan de andere kant. Hij is goed romig en je hebt maar weinig nodig. 

Ik weet niet waarom die glitters er in zitten maar dat vind ik wel echt een min punt en zeker een reden om het potlood over te slaan. Het is wel zonde omdat een highlighter in één wel heel handig is en de highlighter super fijn werkt en heel romig is. 


Mijn volledige look (met highlighter). Ik voegde hier later nog een barbie roze lipstick aan toe. Het is een beetje een vreemde foto maar ik had net met mijn wimperkam in mijn oog geprikt haha. 

Mocht je benieuwd zijn geworden kan je hem kopen of testen bij Douglas, hij kost €9,95. Er is maar één kleur volgens mij. 



1 opmerking:

  1. Leuke Blog Joëlle, Dat ziet er mooi uit. Graag stel ik voor om ook eens de mooie nieuwe Make up lijn en huidverzorgingsproducten van Mary Kay uit te proberen. Ik hoor je denken Mary Kay???? Als je interesse hebt, dan hoor ik dat graag van jou. Groetjes Kathleen Libanon

    BeantwoordenVerwijderen