New Dove Invisible Dry

Dames en heren, jongens en meisjes... hierbij presenteer ik mijn eigen (super awkward) review op de blog van een van mijn grootste idolen die over de hele wereld herkend wordt door youtube tutorial kijkers: NikkieTutorials! 


Oké na dit overdreven intro zal ik mijn fangirl-heid even in bedwang proberen te houden. 


Vorige week dinsdag zag ik een post op NikkieTutorials.com over de nieuwe deodorant van Dove, na ongeveer 4 reviews van verschillende bloggers gelezen te hebben over deze deo vond ik dat ik er wel genoeg over gelezen had maar toen ik zag dat Nikkie er ook een had geschreven drukte ik er enthousiast op. Het was geen review zoals ik dacht maar het was een oproep! Een oproep aan haar lezers/lezeressen om deze deo te reviewen voor haar site! Het enige wat ik hoefde te doen was reageren met de reden waarom ik het wilde reviewen. Omdat ik dat natuurlijk wel wilde reageerde ik er op en hoopte ik dat ik het zou worden. 

Ik dacht dat ik het wel niet zou worden omdat ik niks meer had gehoord maar op donderdag middag 15:01 keek ik even in mijn mail en wat denk je? "Jij bent één van mijn lucky 7" stond boven aan in mijn inbox lijst. Ik gooide mijn telefoon met een gil in mijn tas en begon meteen "Oh my god" te herhalen alsof ik net er achter was gekomen wie "A" is (een Pretty Little Liars grap. Haha ik ben obsessed). Na mijn kleine uitbarsting pakte ik mijn telefoon weer op en begon te lezen, het kwam er dus op neer dat ik samen met 6 andere vrouwen de vernieuwde Dove deodorant mocht uit testen. Het enige wat ik moest doen was een berichtje terug sturen met wat info en de deo zou mijn kant op komen. Vrijdag na school lag het pakketje dan ook al op mij te wachten! 

Na al deze onzin over hoe dit gebeurde ben ik nu blij om mijn eigen stukje op NikkieTutorials.com aan te kondigen! Als je wil lezen wat ik heb geschreven of gewoon een review van de deo wil lezen klik dan hier



1 opmerking: