Foundation routine 2014

Long time no see! (dat zeg ik iedere keer, I know...) Ik ben nou eenmaal 's werelds luiste blogger, en bij die taak hoort een maand niks van je laten horen en doen alsof je een heel druk leven hebt. Gelukkig heb ik altijd tijd voor make up dus ik besloot de makkelijkste tutorial OOIT te doen. Voor mij is dit deel een heel belangrijk deel van mijn make up omdat ik nou eenmaal een verschrikkelijke huid heb met puisten en hobbels.

Hier is dan mijn foundation routine van 2014:


Klik hier als je de video niet kunt bekijken.

Gebruikte producten:

Kwasten:
Sigma F80
Sigma F86
Hema foundation kwast
Hema platte oogschaduw kwast

Make up:
Maybelline new baby skin primer
Guerlain l'or primer
Urban Decay primer potion - Anti age
Douglas facial beauty water
MAC studio finish concealer - NC20
MAC studio fix fluid foundation - NC15
MAC pro longwear concealer - NC15
Catrice all about matt compact powder - 020 nude beige

Bedankt voor het kijken!
Ik zou het leuk vinden als je je zou abonneren op mijn kanaal (klik hier)
Je kan me volgen op twitter en instagram:
Twitter
Instagram


1 opmerking: